THE ACADEMIC YEAR 2022

Information for Educational Quality Assurance, Academic Year 2022, The Center for Educational Innovation and Technology

Download all files <<

Course Level Indicator

AUN-QA 6. Student Support Services
6.5 The competencies of the support staff rendering student services are shown to be identified for recruitment and deployment. These competencies are shown to be evaluated to ensure their continued relevance to stakeholders’ needs. Roles and relationships are shown to be well-defined to ensure the smooth delivery of the services.View
Download
AUN-QA 7 Facilities and Infrastructure
7.4 The information technology systems are shown to be set up to meet the needs of staff and studentsView
Download
– ตารางที่ AUN-QA 7.4-1 ร้อยละของรายวิชาที่มีการเรียนการสอนทางเครือข่าย  คอมพิวเตอร์ (Internet) (e-Learning) จำแนกตามสำนักวิชา ปีการศึกษา 2565Download
– ตารางที่ AUN-QA 7.4-2 ร้อยละของรายวิชาที่ทำ e-Courseware จำแนกตามสำนักวิชา ปีการศึกษา 2565Download
– ตารางที่ AUN-QA 7.4-3 ร้อยละของรายวิชาที่ทำ e-Classroom และ Smart-Classroom จำแนกตามสำนักวิชา ปีการศึกษา 2565Download
– ข้อมูลประกอบเพิ่มเติม (ถ้ามี)Download
7.9 The quality of the facilities (library, laboratory, IT, and student services) are shown to be subjected to evaluation and enhancement
– ตารางที่ AUN-QA 7.9-1 ความพึงพอใจคุณภาพบริการในเรื่องห้องสมุด อุปกรณ์การศึกษา และสภาพแวดล้อมการเรียนรู้ ในภาพรวม
– ตารางที่ AUN-QA 7.9-2 ความคิดเห็นในเรื่องต่าง ๆ หรือปัญหาที่ต้องการให้มีการปรับปรุง
AUN-QA 8 Output and Outcomes
8.5 Satisfaction levels of the various stakeholders are shown to be established, monitored, and benchmarked for improvementView
Download
– ตารางที่ AUN-QA 8.5-1 ความพึงพอใจ และความไม่พึงพอใจ (หากมี) ของผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย ปีการศึกษา 2565
– ตารางที่ AUN-QA 8.5-2-1 ข้อคิดเห็น/ข้อเสนอแนะอื่น ๆ จากผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย ปีการศึกษา 1/2565View
– ตารางที่ AUN-QA 8.5-2-2 ข้อคิดเห็น/ข้อเสนอแนะอื่น ๆ จากผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย ปีการศึกษา 2/2565View
 – ตารางที่ AUN-QA 8.5-2-3 ข้อคิดเห็น/ข้อเสนอแนะอื่น ๆ จากผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย ปีการศึกษา 3/2565View
 – ตารางที่ AUN-QA 8.5-2-4 สรุปผลการประเมินความพึงพอใจการให้บริการ ศนท. ประจำปีงบประมาณ พ.ศ. 2565View
– ข้อมูลประกอบเพิ่มเติม (ถ้ามี)Download
Scroll to Top